eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenckie - klawiatura › Re: Prawo konsumenckie - klawiatura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo konsumenckie - klawiatura
    Date: Wed, 17 Aug 2005 12:41:16 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 13
    Message-ID: <ddv46d$gnl$3@opal.futuro.pl>
    References: <ddv3oe$44n$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: lin.kompas.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1124275213 17141 62.233.130.158 (17 Aug 2005 10:40:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Aug 2005 10:40:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.6.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:320219
    [ ukryj nagłówki ]

    Tobi wrote:

    > na zakupionej klawiaturze po tygodniu niezbyt intensywnego użytkowania
    > zaczynają się ścierać litery na klawiszach (klawiatura jest czarna,
    > napisy białe, tzn. teraz już szare). Czy może to być podstawą
    > reklamacji? Jeśli tak, to czy mam prawo do wymiany na inny/taki sam
    > model czy też do zwrotu gotówki? Obawiam się, że ten model tak ma.

    Masz prawo do wymiany lub zwrotu gotówki. Zasadniczo wybór między tymi
    możliwościami należy do sprzedawcy. Myślę jednak, że jeśli zasugerujesz
    sprzedawcy, że ten model tak ma i po starciu liter na następnej
    klawiaturze też masz ją zamiar zwrócić zgodzi się na zwrot gotówki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1