eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo komputerowe-czy dostawca ma rację? › Re: Prawo komputerowe-czy dostawca ma rację?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo komputerowe-czy dostawca ma rację?
    Date: Wed, 23 Jun 2004 23:43:36 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <cbd1d3$7gv$8@inews.gazeta.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <cbcj7c$re2$1@bandai.magma-net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc179.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1088030948 7711 217.99.219.179 (23 Jun 2004 22:49:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2004 22:49:08 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: robert.tomasik
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:223249
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "TP <WROC>" <y...@y...beep.pl> napisał w
    wiadomości news:cbcj7c$re2$1@bandai.magma-net.pl...

    > Dzialali w dobrej wierze w trosce o dobro pozostalych Klientow.
    > Zaluje ze tak nie jest w mojej sieci bo przez takich #$@%^%$
    > co chwile firewall mi krzyczy ze probuje sie dobijac jakies
    > g..no
    >
    Jeśli nawet jestem w stanie - choć z oporami - przyznać rację, że w
    opisanej sytuacji odcięcie od sieci mogło być uzasadnione koniecznością
    ochrony samej sieci i innych użytkowników, to już na pewno mieli obowiązek
    choćby po fakcie poinformować o tym, że rozwiazują umowę, albo że jej nie
    rozwiązują, tylko zawieszają jej świadczenie do czasu wyczyszczenia
    komputera. To wynika choćby z zasad uczciwości kupieckiej. Poz a tym
    chłopak teoretycznie może ich skarżyć o koszt tych wszystkich napraw,
    które dokonał przeświadczony, że problem leży po stronie jego komputera.
    Choć dowieść tego będzie ciężko.

    W chwili obecnej mamy taką sytuację, że chłopak ma nadal ważną umowę, ale
    oni nie świadczą usługi. W tej sytuacji należy uznać, ze dostawca usług
    jednostronnie zerwał umowę ze swojej winy ze skutkami z tego wynikającymi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1