  • Data: 2013-01-14 20:28:42
    Temat: Re: Prawo do leczenia
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po spełnieniu kryterium dochodowego decyzję potwierdzającą prawo do
    > świadczeń zdrowotnych podejmuje odpowiedni organ (wójt, burmistrz,
    > prezydent).

    Znaczy mam się zdać na łaskę jakiegoś pierdzistołka?
    Mam iść po kwit pszed wizytą, czy po wizycie u medyka?

    Dlaczego mam wieżyć mi takie prawo dadzą, jeśli będąc bezrobotną,
    zarejestrowaną, dopełniałam co miesiąc wizyt (mam stempelki w legitymacji
    ubezpieczeniowej), a potem z __mocą wsteczną o prawie rok__ pozbawiono mnie
    bezprawnie prawa do bycia bezrobotną.
    Odwołania trwały kilka miesięcy. Nie ryzykowałam, nie byłam u medyka mimo,
    że powinnam.
    Poszłam do medyka gdy mi po wszystkih możliwyh odwołaniah (ale bez sądu)
    prawo do bycia bezrobotnym zwrucono. Nie warto było.

    Jak widać proste prawo było dla użędnika- fahowca z PUP zbyt trudne.
    A może po prostu trafiłam na mafię? Tak trafiłam. Ale prawo ma być takie, by
    nie było pożywką dla mafi.