    From: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie - rozboj w bialy dzien.
    Date: Tue, 2 Mar 2004 10:39:29 +0100

    "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> wrote in message
    news:r4rdh1-4ko.ln1@ziutka.router...

    > No czyli wynika z tego, że opublikowali cos bez twojej formalnej zgody i
    > umowy przeniesienia praw majatkowych. Odważni MZ są :)

    To znaczy, że prawo mnie chroni. No to świetna wiadomość.

    > To moze napisz oficjalne pismo w ktorym stwierdzasz naruszenie twoich praw
    > autorskich majatkowych, poinformuj o istnieniu Art. 116. Prawa
    > Autorskiego o treści:
    > 1. Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom rozpowszechnia cudzy utwór
    > w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie,
    > fonogram, wideogram lub nadanie, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    > wolności albo pozbawienia wolności do lat 2 .
    > 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu okrelonego w ust. 1 w celu
    > osiągnięcia korzyści majątkowej, podlega karze pozbawienia wolności do lat
> [...]

    OK. Dzięki. Potraktuje to raczej jako straszak.

    > i zaproponuj ugodę w wysokości np. czterokorności proponowanej wcześniej
    > telefonicznie zapłaty a jak nie to będziesz musiał złożyć zawiadomienie o
    > popełnieniu przestępstwa.

    Dzięki za radę i za życzliwość, ale to nie w moim stylu :-). Raczej postaram
    się ich nakłonić do zwrotu uczciwie zarobionych pieniędzy zgodnie z tym co
    ustaliliśmy. W każdym razie czuję się teraz dużo pewniej.

    Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam,
    Tumor Mózgowicz;
    UWAGA: Aby odpisać mi bezpośrednio odwróć moje imię w adresie e-mail.
    "Of all the things I've lost, I miss my mind the most!" - Ozzy Osbourne.