  • Data: 2002-06-13 20:50:45
    Temat: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi na newsach
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> niebacznie popelnil
    news:6593-1023991041@as1-180.starogard.dialup.inetia
    .pl:

    napisalem: Usenet=Tablica na korytarzu. Kazdy moze przeczytac.
    > Jezeli ktos chce sciagnac bardzo duza czesc tego pliku
    > (powiedzmy 200Mb), a ma modem 14400bps to zajelo by to wieki.
    > Wiec prosi swojego kolege z szybkim laczem zeby ten mu to
    > sciagnal i nagral na plyte CD, a on mu za to zaplaci.
    > Co w tym zlego?
    Nic IMHO, (jezeli jest to zwrot kosztow-chyba!)
    Wracajac do tablicy: Mam 150cm w kapeluszu i zepsuty aparat sluchowy,
    (przeczytanie na glos odpada) Ty masz 192cm na bosaka i orlo-sokoli
    wzrok. Przepisujesz mi do notesiku te posty z góry co poza moim
    zasiegiem-ja Ci zeta odpalam za zuzytego zelka.
    Chyba dyskusji miedzy nami nie bedzie -> dyskusja;roznica pogladow
    ;)))
    pozdro
    poreba