  • 21. Data: 2002-06-08 20:45:43
    Temat: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi na newsach
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> wrote in
    news:9552-1023493380@as3-217.starogard.dialup.inetia
    .pl:

    > Jacek wrote:

    [CIACH]

    uważaj Tomku - jacek z którym rozmawiasz to właśnie słynny Jacek vel
    Ekspiert vel Dariusz, którego starsi bywalcy grupy pewnie pamiętają jako
    trolla ;)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 22. Data: 2002-06-08 21:10:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy znasz strukture i definicje systemu usenet ?

    A Ty?

    > Ale te swoje prawa pochodzily z kodeksu usenetowego a nie z wymyslactwa.

    O. Co to "kodeks usenetowy"?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2002-06-08 21:11:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    poreba <d...@p...com> wrote:

    > ograniczeń rozwišzania softwarowe. Przecież parę serwerów obsługuje
    > CANCEL (dobrowolnie!) MOŻNA próbować narzucić tego typu rozwišzania,

    I co w związku z tym?
    BTW: Proszę - popraw te krzaki...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2002-06-08 21:26:36
    Od: "poreba" <f...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I co w związku z tym?
    Tylko tyle że można sobie gdybać do woli.

    > BTW: Proszę - popraw te krzaki...
    Ups, dzięki, sam bym był nie zauważył, teraz będzie lepiej?
    niniejszym przepraszam uniżenie
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2002-06-08 22:40:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    poreba wrote:

    > Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> niebacznie popelnil
    .pl:

    > Z tonu Twojej odpowoedzi wnioskuje że nie podgrzałes mojego posta nad
    > zapalniczka-ani ostatniego ani przedostatniego-to i sympatyczne
    > smileye Ci się nie wybrazowiły wyraziscie ;)

    czy jezeli nie byly by dosc wyrazise to czy pisal bym cos takiego:
    "Niniejszym uprzejmie donosze ze serwer news.inetia.pl sie nie dostosowal
    :-)"

    Tak tylko staralem sie wrocic z watkiem na bardziej konstruktywne tory, co
    sie nawet chyba udalo.
    A temat owszem ciekawy - takie wlasnie zderzenie prawa z rzeczywistoscia
    ktora je mocno ogranicza

  • 26. Data: 2002-06-08 22:42:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> [...]
    >
    > uważaj Tomku - jacek z którym rozmawiasz to właśnie słynny Jacek vel
    > Ekspiert vel Dariusz, którego starsi bywalcy grupy pewnie pamiętają jako

    heh :-) jeszcze nie znam, ale chetnie poznam...
    Trolle sa potrzebne na usenecie - na pl.sci.medycyna brakuje wlasnie
    takiego kogos kto by podgrzewal dyskusje - strasznie dretwo tam.

  • 27. Data: 2002-06-08 22:43:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    poreba wrote:

    > Ups, dzięki, sam bym był nie zauważył, teraz będzie lepiej?

    polecam Knode z pakietu KDE - to chyba musi byc niezly czytnik newsow bo
    nie zobaczylem tu jeszcze zadnego krzaka :-)

  • 28. Data: 2002-06-08 23:02:44
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Depilator wrote:

> [...]
    > specyficznym medium, że niekoniecznie można doń stosować przepisy prawa
    > autorskiego bezpośrednio. Zacznijmy od tego, że trudno jest nawet określić
    > autora postu - jest to przecież dyskusja. Problemów jest dużo i nie ma jak
    > na razie jednoznacznej odpowiedzi ( według mnie - Ty zdajesz się sądzić
    > inaczej ). Podaj na czym opierasz swoje teorie, to pogadamy.
    > Tak na marginesie, kiedyś wypłynęła inna sprawa związana z usenetem - prawa
    > do hierarchii ( w kontekscie hierarchii pl. ). Co to miałoby być? Jakie
    > prawo, jaka podstawa itp? To nie są proste zagadnienia Jacku.

    Nie chce z toba gadac, bo ten temat juz przedyskutowalismy w Stanach
    wiele razy z prawnikami, administratorami , uzytkownikami usenetu
    i szkoda czasu na lokalne dyskusje.
    Bedziesz mial konkretny temat to daj znac.
    Koszty opinii prawnej sa znaczne, zatem nie oczekuj kolejnej tasiemcowej
    dyskusji w wyniku ktorej otrzymasz bezplatna odpowiedz.
    Masz google to sobie szukaj co cie interesuje.

    A co do tematu wlasnosci hierarchii usenetowych, tutaj pl.
    to zapytaj Tomka Surmacza.
    Czy uwaza sie za wlasciciela, czy za adminstratora.
    Nie spotkalem sie z jego opinia, ze czuje sie wlascicielem.
    O ile wiem to jest zalozycielem tej hierarchii, ale jezeli masz inne
    opinie to je ujawnij.

    Ten temat tez juz zostal przedyskutowany i zamkniety w Stanach.
    Zadzwon do kancelarii prezydenta, czy na podstawie konstytucji
    symbole panstwa a w tym skrot PL podlega konstytucyjnej ochronie i RP
    widzi interes w ochronie symbolu "PL" w internecie/usenecie.

    W Googlu znajdziesz odpowiedzi na wszystkie swoje pytania
    ale proponuje zakonczyc ten temat, gdyz dyskusje prowadza na manowce.
    Istotne jest orzecznictwo, a to znam.

    KONIEC DYSKUSJI

    Jacek
    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl

  • 29. Data: 2002-06-08 23:09:42
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Osobnik podpisujacy sie "Rafal 'Raf256' Maj"
    otrzymal juz 10 ostrzezen, ze
    wszystkie jego offtopikowe, agresywne, zaczepne posty beda ladowaly tak
    dlugo w abuse, az abuse
    pozwoli korzystac z czystego usenetu, bez spamerow, trolli, bez agresji,
    bez chamstwa, bez offtopikow.

    Tysiace ludzi placi bardzo duze pieniadze za internet, aby abuse
    aktywnie zapewnial ochrone przed aktywnoscia na usenecie osobnikow,
    dzialajacych niezgodnie z netykieta i etykieta.

  • 30. Data: 2002-06-08 23:26:17
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    ehh gość znowu ustawia FUT na pl.test toż to żałosne ;)

    które abuse ;))) ? a...@r...com :))) ?

    > Tysiace ludzi placi bardzo duze pieniadze za internet,

    więc !@#$% tnij cytaty !!! i odpisuj POD nimi

    [ciach cytat 20 lini]

    --
    Rafał 'Raf256' Maj