  • 1. Data: 2002-06-07 12:30:55
    Temat: obciazenie za szkolenie
    Od: "Zbik" <b...@o...pl>

    Witajcie!!

    Mam pytanie, czy pracodawca ma prawo obciazyc mnie za szkolenie, o ktorym
    nie poinformowano mnie, ze jest platne.

    Sprawa wygladala tak:

    dostalismy z firmy X, ktorej jestesmy dealerem, maila, ze jest szkolenie dla
    nowych pracownikow.
    Na szkolenie zglosilem sie mailem.
    W dniu szkolenia okazalo sie, ze nie moge byc obecny, poniewaz musze byc w
    pracy (miala miejsce sytuacja niemozliwa nieprzewidzenia).
    Firma X wystawila mojemu pracodawcy fakture za to szkolenie, a ten nie bez
    zastrzezen do firmy X obciazyl mnie.

    Pracodawca argumentuje swoje stanowisko tym, ze zglosilem sie sam bez
    uzgodnienia.

    Co o tym myslicie?

    Pozdrawiam,
    BZ

  • 2. Data: 2002-06-08 13:46:48
    Temat: Re: obciazenie za szkolenie
    Od: "jacek47k" <j...@i...pl>

    > Pracodawca argumentuje swoje stanowisko tym, ze zglosilem sie sam bez
    > uzgodnienia.

    Pracodawca ,niestety, ma rację.A gdybyś się zapisał na kurs tańca
    folklorystycznego???????????????
    jk.

  • 3. Data: 2002-06-10 12:20:36
    Od: "Zbik" <b...@o...pl>

    > Pracodawca ,niestety, ma rację.A gdybyś się zapisał na kurs tańca
    > folklorystycznego???????????????

    ;-) OK, dodam, ze to szkolenie jest obowiazkowe dla wszystkich nowych
    pracownikow, i tak czy siak musialbym je odbyc.