    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi na newsach
    Date: Sun, 09 Jun 2002 01:02:44 +0200

    Depilator wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Taaaak? A kto mu nadał taki status?

    > Jakaś podstawa?

    > A - czyli brak podstawy. _wynika to_ chyba tylko według Ciebie.

    > Owszem - jest to bardzo swoiste medium.

    > No własnie.

    > Skąd wziąłeś tę zasadę?

    > A może w Roswell trzymają kosmitów? Konkrety Panie, konkrety...

    > A - czyli jednak już cała machina sprawiedliwości już się toczy?

    > O! Czyżby jakis nowy, sui generis delikt/przestępstwo, do korego nie stosuje
> [...]

    Nie chce z toba gadac, bo ten temat juz przedyskutowalismy w Stanach
    wiele razy z prawnikami, administratorami , uzytkownikami usenetu
    i szkoda czasu na lokalne dyskusje.
    Bedziesz mial konkretny temat to daj znac.
    Koszty opinii prawnej sa znaczne, zatem nie oczekuj kolejnej tasiemcowej
    dyskusji w wyniku ktorej otrzymasz bezplatna odpowiedz.
    Masz google to sobie szukaj co cie interesuje.

    A co do tematu wlasnosci hierarchii usenetowych, tutaj pl.
    to zapytaj Tomka Surmacza.
    Czy uwaza sie za wlasciciela, czy za adminstratora.
    Nie spotkalem sie z jego opinia, ze czuje sie wlascicielem.
    O ile wiem to jest zalozycielem tej hierarchii, ale jezeli masz inne
    opinie to je ujawnij.

    Ten temat tez juz zostal przedyskutowany i zamkniety w Stanach.
    Zadzwon do kancelarii prezydenta, czy na podstawie konstytucji
    symbole panstwa a w tym skrot PL podlega konstytucyjnej ochronie i RP
    widzi interes w ochronie symbolu "PL" w internecie/usenecie.

    W Googlu znajdziesz odpowiedzi na wszystkie swoje pytania
    ale proponuje zakonczyc ten temat, gdyz dyskusje prowadza na manowce.
    Istotne jest orzecznictwo, a to znam.

    KONIEC DYSKUSJI

    Jacek
    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl