  • 1. Data: 2002-06-07 09:54:14
    Temat: [prawo cywilne] zlozenie pozwu cywilnego
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...pl>

    Witam ponownie, mam nadzieje ze wiecej problemow miec nie bede :)
    Zakladalem okolo roku temu sprawe mojej "przyjaciolce" o
    przywlaszczenie telefonu oraz zwrot nieoplaconych przez nia faktur za
    rozmowy telefoniczne (sa swiadkowie). Prokurator poinformowala mnie o
    tym, ze dochodzic moge jedynie zwortu telefonu, natomiast rachunki to
    juz sprawa cywilna. W miedzyczasie odbylo sie kilka przesluchan, w
    ktorych przyznala sie do tego, iz korzystala z w/w telefonu. Dzis
    otrzymalem informacje o umorzeniu sprawy przez prokurature. Pytanie
    brzmi, jak wytoczyc proces cywilny, jakie potrzebne sa do tego
    dokumenty, jaki jest tego koszt oraz zasadzniczo, jakie mam szanse na
    wygrana (z zeznaniami swiadkow do ktorych wykonywano polaczenia nie ma
    problemu).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski

  • 2. Data: 2002-06-07 14:05:44
    Temat: Re: [prawo cywilne] zlozenie pozwu cywilnego
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    I jeszcze jedno, czy jesli zapadnie wyrok w tej sprawie (pewnie
    komornik bedzie musial sie tym zajac), to czy wyrok ulegnie
    przedawnieniu? W sensie gdyby ta osoba gdzies wyjechala na kilka lat...

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 3. Data: 2002-06-09 20:47:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > I jeszcze jedno, czy jesli zapadnie wyrok w tej sprawie (pewnie komornik
    > bedzie musial sie tym zajac), to czy wyrok ulegnie przedawnieniu? W
    > sensie gdyby ta osoba gdzies wyjechala na kilka lat...

    Hmm, wyczytalem gdzies ze jest to 10 lat po uprawomocnieniu sie
    wyroku. Czy po tym czasie jest jeszcze szansa na odzyskanie tego? I
    czy w ogole jest sens (i szansa na wygrana) w tej sprawie... Jest to
    dla mnie wazne.

  • 4. Data: 2002-06-11 19:08:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...pl>

    Na prawde nikt sie nie wypowie? Jest to dla mnie niezmiernie wazne...

  • 5. Data: 2002-06-12 18:31:31
    Od: "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl>

    Zapraszam z całym problemem na priv.
    Kamil