    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie
    Date: Tue, 21 Aug 2007 20:44:34 +0200

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 09:38:01 -0700, mateuszkrecisz napisał(a):

    > Czy mogę sam sobie wstawić na moją stronę internetową formułkę
    > "Wszelkie prawa zastrzeżone... copyrigth by..."?

    Oczywiście że tak - to tylko formułka - to czy treść i forma Twojej
    strony będą chronione przez PA zależy tylko od tego co tam masz.
    Więc może być tak że z formułką będzie można kopiować to co masz
    na stronie, ale i tak że bez formułki nie będzie można.

    Praktyczne znaczenie takiej formułki jest tylko gdy chcesz żeby
    oglądający od razu wiedział do kogo się ewentualnie zgłosić
    po zgodę.

    Pozdrawiam,
    Henry