  • Data: 2004-11-17 20:28:26
    Temat: Re: Prawo a oprogramowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    baldhorse wrote:

    > naprawde ?? <8)>

    Owszem.

    > nic zupelnie nic

    Cieszę się, że wreszcei to do ciebie dotarło.

    [ciach]

    > widzisz ja to widze z takiej strony:
    >
    > mowimy caly czas o gosciu zatrudnionym jako programista czyli
    > powiedzmy to jasno ktos kto pisze programy

    Jeśli byś śledził uważnie wątek zorientowałbyś się, że odrobinkę
    zdryfował na ogólne 'pokątne' tworzenie - nie tylko w tym konkretnym
    przypadku i nie tylko przez programistów.

    > po opisie autora watku wiemy ze pracuje w prywatnej firmie w tego typu
    > firmach nie ma czasu na nudzenie sie bo pracownik zazwyczaj jest
    > eksploatowany do granic mozliwosci w czasie pracy a czasem nawet i po
    > godzinach wiec jak ty sobie to wyobrazasz zeby mogl cos pisac efektywnie
    > dla firmy i na lewo? ja jakos tego nie widze

    Wiesz, ja teoretycznie też byłem swego czasu 'programista'. De facto
    robiłem za handlowca i pomoc techniczną dla klientów. Pisanie programów
    trafiało się sporadycznie.

    Ja wiem, jak z reguły bywa. Ale pamiętaj, że od reguły bywają wyjątki.