  • Data: 2010-09-12 00:32:26
    Temat: Re: Prawny absurd
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/11/2010 11:20 AM, gacek wrote:

    > A o tym "po wsze czasy" opierasz na ilu latach działania systemu?

    W tej chwili 28 jak dobrze liczę.
    Wcześniej w wersji papierowej, potem w całosci przeniesione na komputer.

    > Pewnie. Tylko że na proszone obiadki z absolwentami to można sobie
    > pozwolić przy 50 absolwentach rocznie.

    kwestia ilości obiadków. kto powiedział, że to musi być jeden.
    Robi sie grupami lub wydziałami, w zalezności od ilości absolwentów.
    Wiadomo, że nie wszyscy przychodzą, wiec daje sie oszacować ile
    ewentualnie może przyjść.

    > Jeśli jeden wydział 'wypluwa' ich
    > kilkuset, to rektor ma czas na spotkania tylko z tymi, których w żadnym
    > razie nie można uznać za reprezentatywną próbkę ogółu absolwentów.

    a po co na obiedzie ma być reprezentatywna próbka ogółu?
    Reszta odpisze bez przychodzenia. A odpisze tylu na ilu uczelnia sobie
    zasłużyła. Im lepsza uczelnia i lepsze wspomnienia tym więcej odpisze.
    jakiego absolwenta sobie wychowasz takiego bedziesz miał.