  • 1. Data: 2005-06-13 17:42:08
    Temat: Prawnik prawde mi powie? czy sciemi ? :o)
    Od: romanM <r...@p...wp.pl>

    taki mam maly problem prawniczy - chcialem isc do prawnika przedstawic
    mu sprawe i sie poradzic.. ale sie zastanawiam.. czy zobaczywszy
    jelenia i okazje by zarobic, prawnik bedzie mi przedstawial
    najczarniejsze scenariusze, byle tylko mnie nastrasyc bym koniecznie z
    jego uslug skorzystal, czy radzac, bedzie sie trzymal choc nieco
    realiow?

    ktos ma w tym doswiadczenia?
    dzieki
    pozdrawiam
    roman

  • 2. Data: 2005-06-13 18:05:56
    Temat: Re: Prawnik prawde mi powie? czy sciemi ? :o)
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Uzytkownik "romanM" <r...@p...wp.pl> napisal w wiadomosci

    [cut]

    A jak do lekarza idziesz to mu ufasz?

  • 3. Data: 2005-06-13 18:13:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A jak do lekarza idziesz to mu ufasz?

    Ta, bo ja jest załóżmy ząb do wyrwania, to nie wyrwie 15 zębów. ;]

    --
    http://tiny.pl/h4nz

  • 4. Data: 2005-06-13 18:20:46
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik romanM napisał:

    > ktos ma w tym doswiadczenia?

    Prawnik prawnikowi nie jest rowny. Zalezy na kogo trafisz.

    P.S. A slowo prawnik ma dosyc szerokie znaczenie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-06-13 18:32:05
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ta, bo ja jest załóżmy ząb do wyrwania, to nie wyrwie 15 zębów. ;]

    Wyrwie jeden, ale niewlasciwy ;) Abstrahujac od zebow zmierzam do tego, ze
    aby wspolpraca byla efektywna prawnikowi (podobnie jak lekarzowi) nalezy
    zaufac, a nie patrzec na niego przez pryzmat publikacji w gazetach typu
    Fakt.