  • 1. Data: 2005-06-13 16:04:11
    Temat: Wyrok a praca...
    Od: "Dyziok" <d...@t...pl>

    Witam, zastanawiam się, czy osoba z wyrokiem, powiedzmy nie takim za
    najgorsze przestępstwa tylko na przykład za kradzież lub przestępstwo
    gospodarcze na niedużą kwotę, którego wyrok jest w zawieszeniu ze względu na
    niewielką szkodliwość ma szanse na znalezienie zatrudnienia? A jeśli jest
    młodszy to na studia? Jestem ciekaw.
    Pozdrawiam
    Dyziok

  • 2. Data: 2005-06-13 16:17:42
    Temat: Re: Wyrok a praca...
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    Dyziok wrote:
> [...]
    > względu na niewielką szkodliwość ma szanse na znalezienie
    > zatrudnienia? A jeśli jest młodszy to na studia? Jestem ciekaw.

    Tam, gdzie nie wymagaja zaswiadczenia o niekaralnosci - tak. Raczej prezesem
    zarzadu spolki gieldowej nie zostanie, ale 99% stanowisk nie wymaga takich
    zaswiadczen.
    A studia to juz wogole bez problemu.

    Ma Du

  • 3. Data: 2005-06-13 16:43:39
    Od: "Dyziok" <d...@t...pl>

    Użytkownik "IT" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tam, gdzie nie wymagaja zaswiadczenia o niekaralnosci - tak. Raczej
    > prezesem zarzadu spolki gieldowej nie zostanie, ale 99% stanowisk nie
> [...]
    Ale na stanowisko na wyższej uczelni, to pewnie nie mógłby liczyć? :)

  • 4. Data: 2005-06-13 18:11:45
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dyziok" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "IT" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale na stanowisko na wyższej uczelni, to pewnie nie mógłby liczyć? :)

    Kazde przestepstwo ulega predzej czy pozniej zatarciu.

  • 5. Data: 2005-06-13 18:12:26
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dyziok" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kazde przestepstwo ulega predzej czy pozniej zatarciu.

    mialem na mysli wyrok of corz :)