  • 31. Data: 2013-11-08 09:03:40
    Temat: Re: Prawnicy biorą się za kina
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-08 08:57, Liwiusz pisze:
    > Zła analogia. Bolek nie zjadł kotleta, co najwyżej kotlet (zamiast
    > zamówionego jajka) został w niego wepchnięty, jak spał.

    A ja nadal jestem ciekaw czy taki pogląd wyraziłby Wincenty.
    Chociaż jemu to już wszystko wisi. Niedługo wraca do ojczyzny. :-)

  • 32. Data: 2013-11-08 09:51:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > A ja nadal jestem ciekaw czy taki pogląd wyraziłby Wincenty.
    > Chociaż jemu to już wszystko wisi. Niedługo wraca do ojczyzny. :-)

    a kiedy "z" wroci do wielkiej rusi?

  • 33. Data: 2013-11-09 19:06:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    > Ale oni Ci niczego nie sprzedają. Publiczna realizuje "misję" (jak
    > publiczna dziwka), a niepubliczne robią Ci dobrze, bo tak lubią (jak
    > niepubliczna chętnodajka).

    I z tego powodu nie jesteśmy konsumentami ?

  • 34. Data: 2013-11-11 01:39:33
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-11-06 17:40, hikikomorisan pisze:
> [...]
    > konsumentów, a tym samym na podjęcie odpowiednich działań zmierzających
    > do jej ograniczenia - twierdzi dr Piotr Cybula, radca prawny.

    ie-reklamy-przed-seansem-w-kinie-moga-naruszac-prawo
    .html

    ja bym jeszcze dodał, ze klient ma prawo wiedziec kiedy seans sie skonczy.

    --
    @foe_pl

  • 35. Data: 2013-11-11 23:31:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Nov 2013, the_foe wrote:

    > ja bym jeszcze dodał, ze klient ma prawo wiedziec kiedy seans sie skonczy.

    IMVHO to jest najcelnieszy wymóg.
    Całkiem uzasadniony - autobus czekał nie będzie.

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2013-11-12 18:01:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Nie o takich powtórkach myślałem.
    > Od kilku lat nowości oglądam ściągnięte z sieci ale czasem
    > fajny film można obejrzeć jeszcze raz skoro leci w TV,
    > takie przyzwyczajenie po prostu.

    to sie "czeba" odzwyczaić od głupich przyzwyczajeń. TV liniowa to
    przezytek.

  • 37. Data: 2013-11-12 19:44:10
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 12.11.2013 18:01, Marek Dyjor wrote:

    > to sie "czeba" odzwyczaić od głupich przyzwyczajeń. TV liniowa to
    > przezytek.

    dlaczego "Czeba"?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 38. Data: 2013-11-12 21:17:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > dlaczego "Czeba"?

    stylizacja językowa... po drugie nie "Czeba" tylko "czeba" niechlujna
    wymowa słowa "trzeba".

  • 39. Data: 2013-11-12 21:55:11
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 12.11.2013 21:17, Marek Dyjor wrote:

    > stylizacja językowa... po drugie nie "Czeba" tylko "czeba"
    > niechlujna wymowa słowa "trzeba".

    ja z niemieckiego Czeba ;)

  • 40. Data: 2013-11-14 07:14:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-11-07, z <...@...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Pierwszy przykład z brzegu: stomatolog (czy inny prywatny lekarz),
    > pkp, pks, komunikacja miejska (też się zdarza), restauracja, jedzenie
    > na dowóz (nawet godzinę trzeba czekać!), popularny klub.
    >
    > Więc prosze dokończ. :)

    każdy z tych przypadków jest przykładem braku szacunku dla klienta...