eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-28 20:58:39
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-01-19 o 14:24, Olin pisze:

    > Skąd mam wiedzieć, dlaczego niektórym ludziom sprawia przyjemność
    > popisywanie swym pustogłowiem; nie jestem psychiatrą.
    > Jaki interes mieli uczestnicy miesięcznic smoleńskich, kiedy stali na
    > deszczu albo mrozie i słuchali wynurzeń Człowieka z Drabinką?
    > Zaraz wykażesz, że do Warszawy zwozili ich dziennikarze TVN, żeby mieli o
    > czym pisać.

    Nigdy nie potrafiłem zrozumieć, po co przypisywano temu taką wagę. Gdyby
    nie rozpętywanie dzikich afer tym spacerom, to by pewnie nikt o nich nie
    wiedział. Pospacerowaliby i byłoby koniec. Ta cała ochrona i zadyma była
    wynikiem tego, że próbowano ich powstrzymać, a oni sie uparli mimo
    wszytko chodzić.