eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Subject: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu
    oskarżonych
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <17zulgdvx8thq$.kzd3tv6k7848.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <74fwbfgjr27n.1x7w00gx56kai$.dlg@40tude.net>
    <5c461d3d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <daqnv5dov5qg$.o2xa4lisg5lc.dlg@40tude.net>
    <5c47327a$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <nHO1E.174741$_V1.134628@fx23.ams1>
    <5c48a297$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c48ab57$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c48b688$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c49855b$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Thu, 24 Jan 2019 12:50:33 +0100

    > Jest jakiś powód, że musisz komentować wszystko

    Coś sobie uroiłeś. Nie komentuję wszystkiego. W tym przypadku komentuję
    głupotę i bezmyślność miłośników i obrońców faszystów. Zbyt wiele czasu
    upłynęło od wojny?

    Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    > - nawet jak tego nie
    > rozumiesz?

    Doskonale rozumiem, bo nie spałem na lekcjach historii.

    > Oczywiście,że nie jest w porządku.

    No to o co ci chodzi?

    > Ale jest jakaś różnica, pomiędzy
    > głoszeniem takich tez w lesie przez 4 facetów

    Choćby to był jeden pokemon, to trzeba to upublicznić. Ludzie muszą
    zdawać sobie sprawę, że faszyści, to nie kosmici, tylko ci, którzy żyją
    i mieszkają obok nas.
    Rozejrzyj się.

    > (bo dwóch nadplanowych
    > było z TVN podobno)

    Podobno? Podobno!?
    Dno dna i trzy metry mułu.

    >, a publicznym wygłaszaniem takich tez na koncercie.
    > Oczywiście te tezy nigdy nie są mądre,

    Próbujesz nieudolnie manipulować. Faszyzm, to nie są "niemądre tezy".
    Niemądrą tezą jest płaska Ziemia.

    Faszyści są niebezpieczni. Sprowadzanie tego do "niemądrych tez" (celowa
    infantylizacja?), to objaw kompletnego nieuctwa, albo sympatyzowanie z
    tymi idiotami.

    > ale karalne jest ich publiczne
    > propagowanie, nie zaś głoszenie w gronie znajomych.

    Las, to przestrzeń publiczna. To po pierwsze.
    Po drugie, od ilu znajomych zaczyna się publiczne propagowanie?

    Jak ktoś będzie kolegę we własnym mieszkaniu przekonywał, że "śmierć
    pedałom" i "biała Europa" to fajny pomysł, to jest ok? Tak? Nic się nie
    stało i możemy spać spokojnie?

    > Wiesz, jest różnica pomiędzy dostrzeganiem, a podżeganiem i
    > rozpowszechnianiem.

    I czego znowu nie rozumiesz?
    Dziennikarze podżegali, bo wyemitowali reportaż?
    Jak mówią w TV o łapówkarzach, złodziejach samochodów itp., to podżegają
    do łapówkarstwa i kradzieży samochodów? Dobrze się czujesz?

    Więc napisz czego nie rozumiesz, to ci wytłumaczę.

    > Ty przykładowo nadl nie rozumiesz, ale nie wiem,jakie masz IQ.

    W przeciwieństwie do ciebie, ja doskonale rozumiem co oni w tym lesie
    robili.
    Bo nie spałem na lekcjach historii.

    Pozdrawiam
    Piotr