eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-21 15:35:58
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Robert niezawodnie wykaże winę pismaków, przy okazji odprawiając nad nimi
    > rutynowe egzorcyzmy.

    Gazeta Wyborcza wyrokiem zaocznym za bardzo szerokie rozpowszechnienie
    zniesławienia Wellman przez Piekarę miała zostać nagrodzona płatnymi
    ogłoszeniami/przeprosinami za kilkaset tysięcy na koszt Piekary.
    IMHO takie stosowanie prawa z sowitym nagradzaniem za szerokie
    rozpowszechniania zniesławienia jest chore, głupie i wręcz zachęcające
    do jak najszerszego rozpowszechniania cudzych zniesławień przez media,
    _wzmacniania_ szkody zniesławionego.

    IMHO To TVN rozpowszechniał i propagował faszyzm swoim walnięciem na
    całą Polskę i świat zdarzenia z udziałem sześciu osób plus dwóch
    pracowników TVN. IMHO To TVN zrobił z igły widły. Tyle że ja wyroku za
    to się nie spodziewam a narzekam "ze średnią intensywnością".
    Zaledwie życzę TVN żeby sam stał się ofiarą "z igły widły" czyli swoich
    własnych standardów.

    --
    A. Filip