eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-21 21:20:48
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W zasadzie jednoliterowcom nie odpowiadam ale zrobię dziś wyjątek.

    Nie rób wyjątków. Po prostu ignoruj - wygrać nie wygrasz, przekonać nie
    przekonasz. Ja na przykład myślałem swego czasu, że filip to taki troll
    ale inteligentny. Ale od tego trolowania zgłupiał do reszty. Olać i
    tyle. Dyskutowanie z nimi powoduje, że utwierdzają się w tym, że racja
    jest po ich stronie.

    Shrek