eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa "konsumenta" › Re: Prawa "konsumenta"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!newsmm00.sul.t-online.de!t-online.de!news.t-on
    line.com!not-for-mail
    From: "e-zop" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa "konsumenta"
    Date: Thu, 31 Jul 2008 23:31:23 +0200
    Organization: T-Online
    Lines: 25
    Message-ID: <g6tavn$jjg$03$2@news.t-online.com>
    References: <g6t8nf$vi9$1@news.onet.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.t-online.com 1217539895 03 20080 nlOyOMEv9EOCh0K 080731 21:31:35
    X-Complaints-To: u...@t...de
    X-ID: ZqpAZUZLZe4sUk7Hobys+6iA1kT6U1Pe6+J09uek7SATxI4KWauVgO
    In-Reply-To: <g6t8nf$vi9$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546499
    [ ukryj nagłówki ]

    marz racje
    Użytkownik "Domowo" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g6t8nf$vi9$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Czy wg zapisów naszych ustawodawców są znaczące różnice skłaniające do
    > kupowania "online", zamiast "live"?
    > Uszczegóławiając:
    > czy kupując towar poprzez formularz "sklepu internetowego" mam większe
    > możliwości reklamowania towaru, niż kupując w "zwykłym" sklepie? I jak
    > traktować Allegro?
    > Pytanie bierze się stąd, że gdzieś kiedyś wyczytałem, że kupując "przez
    > sieć" mam prawo do zwrotu towaru (chyba w okresie 10 dni) lub jego
    > wymiany, podczas gdy kupując w sklepie osobiście, już takich możliwości
    > nie mam.
    > Jak to jest i z czego wynika?
    >
    > Skąd się wzięło pytanie:
    > otóż kupuję aparat fotograficzny (kwota dla mnie nie byle jaka, bo ~3k
    > pln) i zastanawiam się, czy kupując "w zwykłym" sklepie, po dokładnym
    > sprawdzeniu sprzętu w domu i ewentualnym stwierdzeniu wad, mogę żądać od
    > sprzedawcy WYMIANY na inny egzemplarz lub ZWROTU pieniędzy? Czy nie jest
    > tak różowo i muszę przebrnąć przez procedurę gwarancyjną? (czyli pozostaję
    > przez długi czas bez sprzętu i bez pieniędzy?)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1