    From: "Pawel" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praktyki studenckie
    Date: Fri, 23 Mar 2007 21:29:45 +0000 (UTC)

    Witam,

    Kwestia bardzo indywidualna, zalezy od wymagan uczelni.

    Praktyka generalnie jest jednak taka, ze nikt niczego nie sprawdza, ani wiedzy
    ani faktu rzeczywistego odbycia praktyki, na koniec student zanosi
    swistek-opinie z dziekanatu i tyle. Rzadziej zdarzaja sie pomysly w stylu
    dzienniczki praktyk itp. O sprawdzaniu wiedzy w ogole nie slyszalem.

    2 lata temu robilem praktyki zawodowe, prowadzilem dzialalnosc, zrobilem
    praktyki w swojej firmie i od tego co roku 2-3 studentow ze swojego kierunku
    biore. Swietna sprawa, trzeba tylko pamietac o ukladzie partnerskim. Ty
    pracujesz u mnie za darmo, wiec ja nie uprawiam wyzysku i pracujesz w takim
    wymiarze jak Ci pasuje (bez przegiec), ponadto oczekujesz, ze bedziesz robic
    cos ciekawego, wiec ja nie daje Ci ciagle do segregowania papierow i kawy do
    parzenia.

    To dobry uczciwy uklad, ktory odnosi efekty. Dwie osoby po takich praktykach
    zostaly juz u mnie na stale.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel