    From: "L." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawca - brak wynagrodzenia
    Date: Fri, 3 Sep 2004 11:49:21 +0200

    > Powiem tak... chodzi tu o Ere.. Na umowach sa moje podpisy i pieczatki..
    > (mam autoryzacje ery i swoj numer niezalezny od mojego pracodawcy)... Z
    > Germanosa przychodza rozliczenia na numer... czyli wyliczenie mojej
    prowizji
    > a moj pracodawca potraca sobie z tego poprostu 20 %.... a wiec z
    > udowodnieniem naliczonej prowizji nie ma problemu... natomiast jest
    problem
    > z tym jak udowodnic ze to np on potraca mi 20 % a nie mi wyplaca 20 % !!!

    Skoro mozesz łatwo udowodnić ile sie Tobie należy - to nie ma co się
    szczypać. składaj pozew do sądu pracy. Czy do tej pory twoje wypłacone
    wynagrodzenie wynosi zero? cokolwiek bedzie chciał Ci zapłacić to tylko na
    konto bankowe, ewntualnie gotówką za pokwitowaniem.

    zadzwoń do swojej okregowej inspekcji pracy i zapytaj jakie mają byc twoje
    kolejne kroki.
    jest taki ogólny nr tel. czysto informacyjny, wiec smiało mozesz dzwonić.
    mogę podać ci ten, który ja mam.
    tam dowiesz sie szczegółow których ja podać tobie w tej chwili nie moge...

    L.