  • Data: 2004-09-04 09:58:19
    Temat: Re: Pracodawca - brak wynagrodzenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Sep 2004, it was written:
    [...]
    >+ Powiem tak... chodzi tu o Ere.. Na umowach sa moje podpisy i pieczatki..
    >+ (mam autoryzacje ery i swoj numer niezalezny od mojego pracodawcy)...

    Hm...
    Z jednej strony to wygląda na "typową agencję" (i to by tłumaczyło
    dlaczego *zlecenio*dawca [a nie *praco*dawca !]) chce f-ry, pomijając
    sprawę komplikacji VAT od maja (niezależne od DG w znaczeniu PDG
    podleganie VAT).

    Z drugiej... przecież istnieją w takim układzie DOWODY, że to TY
    dokonywałeś trasakcji !!
    No to ja się mu jakby mniej dziwię że chce dokumentu od ciebie ;)

    [...]
    >+ udowodnieniem naliczonej prowizji nie ma problemu... natomiast jest problem
    >+ z tym jak udowodnic ze to np on potraca mi 20 % a nie mi wyplaca 20 % !!!

    No tak. Ale jak na razie nie zarzucileś mu próby takiego "wykantowania".
    No i...
    Czekaj no moment: ty chcesz żeby tobie wypłacił 80% należności BRUTTO,
    dobrze rozumiem ?? I żeby w tym NIE BYŁO 22% VAT, dobrze widzę ?
    Czyli ma ci DOŁOŻYĆ z własnej kieszeni 2% VAT ??
    No to zaiste obawiałbym się kontrreakcji na stosowną skalę :]

    >+ > ale trafiłes beznadziejnie....
    >+ > :(

    Poczekaj chwilę, bo jak jest tak jak mi się wydaje... to ja tam
    nie wiem kto "trafił"... :|

    pozdrowienia, Gotfryd