    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawca a wglad w dokumentacje medyczna
    Date: Fri, 26 Aug 2005 15:54:37 +0200

    Dnia 26 sie o godzinie 14:29, na pl.soc.prawo, joe napisał(a):

    > A czy aby ta osoba ma faktycznie luszczyce i stara sie o posade masarza?
    > Strzelasz niedorzecznymi przykladami.

    Nie założyłem przecież że Zofia ma łuszczycę, ani że stara się o wakat
    masarza. Wskazywałem przykład że *jakaś* osoba nie posiada predyspozycji do
    otrzymania posady masarza z przyczyn zdrowotnych.
    Co byś powiedział gdyby na stanowisko laboranta (badania i pobieranie krwi)
    starała sie osoba chora na trąd? Czy nadal byś wyskakiwał z tekstami że
    ankieta "przedwstepna", przed badaniami wstępnymi - jest niezgodna z
    prawem?

    > Takie pytanie sa niezgodne z prawami UK. Wieloma zreszta. Sprawe nalezy
    > naglosnic. Z pewnoscia zwiazki zawodowe chetnie zobacza taka ankiete.

    Zwłaszcza polskie związki - pojada znów na skandynawie i będą ......
    atakować polskich robotników tam pracujących.

    > A to ze narusza to prawo UK. Widac zyjesz w panstwie prawa skoro jest
    > to drobnostka dla Ciebie.

    Narusza prawo że wypełniając ankietę - przedstawiasz to że jesteś osobą
    zdrową, nadająca sie na dane stanowisko....
    Udając się do lekarza, podczas pobytu na urlopie, np. 700km od "swojego"
    lekarza, też będziesz straszył go prawem gdy ten poprosi o wypełnienie
    ankiety, potrzebnej np. do podania określonych leków - ale lekarz
    potrzebuje informacji czy przechodziłeś np. grypę, anginę, wyrostek
    robaczkowy itp, czy palisz, czy zażywasz jakieś narkotyki...
    A jest mu to potrzebne by lek który ma Ci zaaplikować był skuteczny i by Ci
    nie zaszkodził .... ale Ty i tak postraszysz go prawem ;)

    > Ciekawe ze wobec mnie ten sam pracodawca nie odwazylby sie pokazac tej samej
    ankiety...

    Wobec Ciebie??
    Ależ skądże - któż byłby tak nieodpowiedzialny???

    MSPANC

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423