  • 1. Data: 2004-03-24 20:12:42
    Temat: Pracodawca-Pracownik/ obowiązki ?
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    Pracownik składa podanie o rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron
    ( obowiązuje go 1-miesięczny okres wypow>) podanie składa 04-03-2004 prosi o
    rozwiązanie umowy o pracę z dn.31-03-2004. mija 20 dni a pracodawca milczy,
    pracownik od 05-03-2004 jest na zwolnieniu lekarskim do 31-04-2004, pozostaje
    nie wykorzystany urlop za 2004r.
    Pytanie moje to - czy pracodawca może milczeć?
    w jakim terminie powinien odpowiedzieć na podanie pracownika? co z nie
    wykorzystanym urlopem? Bardzo proszę o pomoc oraz gdzie szukać konkretnej
    odpowiedzi, który art.Kodeksu Pracy ma tu zastosowanie , najbardziej zależy mi
    na wypowiedzi grupowiczów w sprawie odpowiedzi pracodawcy!

    Pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2004-03-25 14:17:40
    Temat: Re: Pracodawca-Pracownik/ obowiązki ?
    Od: MEva <x...@x...pl>

    24 Mar 2004 21:12:42 +0100, na pl.soc.prawo, k...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > odpowiedzi, który art.Kodeksu Pracy ma tu zastosowanie , najbardziej zależy mi
    > na wypowiedzi grupowiczów w sprawie odpowiedzi pracodawcy!

    31.04.2004 to dziwne chyba chodzi o marzec.A dowiadywalas sie o odpowiedz
    bo do domu nie beda ci wysylac.Pracownik moze sie wypowiadac do polowy
    okresu wypowiedzenia , wiec chyba dziala to w obie strony .Nie wiem jak
    moglas zlozyc wypowiedzenie za porozumieniem stron bez porozumienia?
    strony musza byc zawsze dwie - mozliwe ze potraktowano twoje pismo jako
    zwyle wypowiedzenie.Za urlop proporcjonalnie do zatrudnienia musza wyplacic
    ekwiwalent.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-03-25 14:30:21
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    MEva wrote:

    [...]
    > Nie wiem jak
    > moglas zlozyc wypowiedzenie za porozumieniem stron bez porozumienia?
    > strony musza byc zawsze dwie - mozliwe ze potraktowano twoje pismo jako
    > zwyle wypowiedzenie.

    Mysle, ze tak sie stalo.
    Pracodawca potraktowal jako wypowiedzenie ze skutkiem nakoniec miesiaca
    nastepnego po mesiacu w ktorym zlozono wypowiedzenie....
    Albo jak propozucje na ktora nie odpowiedzial...
    W sumie gdy ktos choruje ponad te trzydziesci pare dni to pracodawcy
    obojetne...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-03-25 15:06:52
    Od: k...@o...pl

    Oczywiście chodzi o marzec

    .Nie wiem jak > moglas zlozyc wypowiedzenie  za porozumieniem stron bez
    porozumienia?

    Chciałam rozstać sie bezboleśnie i tylko to przyszło mi do głowy ;)

    Pozdrawiam
    Magda