  • 11. Data: 2002-03-22 17:53:28
    Temat: Re: Praca w firmie i wlasna dzialalnosc
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Wed, 20 Mar 2002 14:25:28 +0100, "Carlosky"
    <c...@p...onet.pl> napisałbył:

    >nie masz takiego obowiazku

    ! Pracodawca odlicza kwotę zwolnioną od podatku, więc jeśli będzie
    chciał to odliczacz w swojej działalności, to musi zawiadomić
    pracodawcę o rezygnacji z odliczania u niego.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-03-22 23:14:01
    Temat: Odp: Praca w firmie i wlasna dzialalnosc
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz Gregorczyk <t...@p...com.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a7a1e2$2dmv$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    > Chcialbym uruchomic wlasna dzialalnosc.
    > Czy powinienem o tym informowac mojego pracodawce ?

    mozesz poinformowac pracodawce ze np wynajmujesz pokoj i zarabisz na tym a
    co za tym idzie musisz co miesiac rozliczac sie z US i nie chcesz aby
    potracali Ci kwote wolna co miesiac bo sam to bedziesz robil od przychodow z
    wynajmu

    to zalatwi sprawe
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-03-23 00:13:08
    Temat: Re: Odp: Praca w firmie i wlasna dzialalnosc
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >potracali Ci kwote wolna co miesiac bo sam to bedziesz robil od przychodow z

    Chyba że pracodawca bliżej zainteresuje się wpisem
    do ewidencji...

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl