  • Data: 2002-12-23 12:56:43
    Temat: Re: Praca - tajemnica korespondencj
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Dec 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ >No to jakim cudem trafiła do firmy a nie do domu. [...]
    >+
    >+ Nie przesadzaj... Kurier wiezie gdzie mu powiesz i już. Niekoniecznie to
    >+ jest zapewne zgodne z zasadami, ale mi np. bardzo przydatne,

    FYI: zdarza się że kurier wiezie tam gdzie mu pasuje :>
    Nie pamiętam czy to była przesyłka z mBanku czy Inteligo - ale
    ponieważ z banku został stary telefon kontaktowy (i był na
    kopercie) to kurier skorzystał i zwiózł przesyłkę gdzie go nie
    prosili :], tj. na inny adres niż był na kopercie !

    pozdr. - Gotfryd