  • Data: 2009-07-02 17:55:18
    Temat: Re: Praca po okresie wypowiedzenia - "ostatnie dwie godziny"
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wiesz, wypowiedzenie pracy przez pracownika i wypowiedzenie pracy przez
    > pracodawcę to jako związek przyczynowo-skutkowy najczęściej nie to samo,
    > więc trudno sie dziwić.

    no wiec mniej bym sie dziwil gdyby zostalo 50% ale jak zostaje 5% to co
    innego. Ale zaraz oczywiscie wrocisz do szukania granicy ile procent to malo
    a ile to duzo. W mojej ocenie 10-12.5% to ta granica (odpowiada mniej wiecej
    przerwom na papierosa)

    Tak czy inaczej wiesz, ze ja staram sie zalatwiac sprawy po ludzku a po
    ludzku to byloby gdyby pracownik przemyslal sprawe 3 dni wczesniej i
    przygotowal prace tak aby byc z nia skonczony na koniec pracy.

    EOT

    Icek