  • 1. Data: 2012-09-23 14:47:20
    Temat: Praca na pół etatu
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W mojej firmie kryzys wymusił na szefie obcięcie etatów. Żeby nikogo nie
    zwalniać chce na rok pozatrudniać wszystkich na pół etatu. Proszę
    żebyście podpowiedzieli mi jakie będą następstwa tego kroku. Wiem już, że:

    - tracę prawo do zasiłku
    - niższe emerytury (jeżeli dożyję ja albo ZUS)
    - mam ciągle ubezpieczenie medyczne
    - jak urlopy? Też połowa wychodzi?

  • 2. Data: 2012-09-23 14:54:40
    Temat: Re: Praca na pół etatu
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2012-09-23 14:47, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > - tracę prawo do zasiłku
    > - niższe emerytury (jeżeli dożyję ja albo ZUS)

    Urlopu masz połowę ale ponieważ krócej pracuje to wychodzi na jedno.

    Przykład: bierzesz 1 dzień urlopu czyli 8h.
    Ale, że pracujesz po 4h dziennie to nie ma Cię w pracy dwa dni (2x 4h).

    mp.

  • 3. Data: 2012-09-23 16:06:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    PlaMa wrote:

    > W mojej firmie kryzys wymusił na szefie obcięcie etatów. Żeby nikogo
    > nie zwalniać chce na rok pozatrudniać wszystkich na pół etatu.

    Akurat zmiana tylko wymiaru etatu nic by nie zmieniła,
    ale Wasz kochany szef postanowił po prostu obciąć
    Wam wynagrodzenie a nie zredukować etaty o połowę.
    Niech akceptuje pół etatu, ale podwoi stawkę.

    > żebyście podpowiedzieli mi jakie będą następstwa tego kroku. Wiem
    > już, że:
    > - tracę prawo do zasiłku

    Naprawdę tak niskie macie wynagrodzenia?

  • 4. Data: 2012-09-23 17:18:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PlaMa wrote:
> [...]
    >
    > - tracę prawo do zasiłku
    > - niższe emerytury (jeżeli dożyję ja albo ZUS)

    w przypadku wypowiedzenia dostaniesz tylko połowę stawki, bo na pol
    etatu pracujesz. Typowy numer przed zwolnieniem.

  • 5. Data: 2012-09-23 21:43:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-23 17:18, witek pisze:

    > w przypadku wypowiedzenia dostaniesz tylko połowę stawki, bo na pol
    > etatu pracujesz. Typowy numer przed zwolnieniem.

    a co z niewykorzystanym do tej pory urlopem?

  • 6. Data: 2012-09-27 01:23:10
    Od: SkunkWeed <q...@q...com>

    > W mojej firmie kryzys wymusił na szefie obcięcie etatów. Żeby nikogo nie
    > zwalniać chce na rok pozatrudniać wszystkich na pół etatu.

    Ja bym mu się kazał cmoknąć tam, gdzie słońce nie dochodzi i samemu zatrudnić
    się na pół etatu.