    From: Kaktus <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozwolenie na bron
    Date: Thu, 26 Aug 2004 00:53:24 +0200

    scream wrote:

    > Nie bylo badan, ale byl egzamin, z pytaniami w stylu
    > "Pomidor jest.."
    > - ..zielony
    > - ..czerwony
    > - ..zielono-czerwony
    > - ..okrągły
    > itp. Generalnie szanse na uzyskanie broni legalnie są bardzo nikłe.
    > Znane są setki przypadków ludzi, którzy naprawde są narażeni na
    > niebezpieczeństwo (np wlasciciele kantorów) a spotykali się oni z odmową
    > pozwolenia na posiadanie broni. Nawet gazowej. Nie to, żebym zachęcał,
    > ale wg mnie najlepiej jest kupić broń nielegalnie i po prostu ją trzymać
> [...]
    A czy ty wiesz kim tak naprawde w zasadniczej wiekszosci sa wlasciciele
    kantorow ? A no byli milicjanci policjanci sb-cy koniki ludzie z
    kryminalna przeszloscia i kartoteka choc podkreslam nie wszyscy. Moze Ci
    wlasciciele kantorow o kotrych mowisz tacy czysci nie sa a moze to moze
    tamto a moze nie maja podstaw zeby starac sie o bron i nie potrafia
    dowiesc ze moga zostac napadnieci ? Ja mam 23 lata i juz mam tyle
    podstaw ze moge sie starac o "bazooke" :)