  • Data: 2004-08-25 22:26:13
    Temat: Re: Pozwolenie na bron
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kaktus napisał:
    > Ojciec ma juz jakis czas gazowke oczywiscie legalnie. Pytalem go ponoc
    > kiedys nie bylo wogole badan lekarskich tylko egzamin nic wiecej.

    Nie bylo badan, ale byl egzamin, z pytaniami w stylu
    "Pomidor jest.."
    - ..zielony
    - ..czerwony
    - ..zielono-czerwony
    - ..okrągły
    itp. Generalnie szanse na uzyskanie broni legalnie są bardzo nikłe.
    Znane są setki przypadków ludzi, którzy naprawde są narażeni na
    niebezpieczeństwo (np wlasciciele kantorów) a spotykali się oni z odmową
    pozwolenia na posiadanie broni. Nawet gazowej. Nie to, żebym zachęcał,
    ale wg mnie najlepiej jest kupić broń nielegalnie i po prostu ją trzymać
    w domu pod ręką, bo kiedyś może się przydać (odpukać). A wtedy lepiej
    tłumaczyć się po fakcie, skąd sie miało broń, niż leżeć 2m pod ziemią
    (gdyby się tej broni nie miało)...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl