  • Data: 2002-11-03 16:18:49
    Temat: Re: Pozwolenie na broń
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:
    > Hmmmmmmmmm, ciekawe... Ale czekaj - dostajesz wtedy pozwolenie
    > na broń sportową (żebyś mógł sobie z nią na zawody pojechać),

    Tak. Dostajesz wtedy pozwolenie na broń sportową.
    Przy niej nie ma takich absurdalnym ograniczeń jak przy
    broni innego kalibru.

    > No i co rozumiesz, aby zapłacić komu trzeba - czyli dać w łapę
    > urzędnikowi decydującemu o przyznawaniu pozwoleń?

    Takie kluby czy też raczej stowarzyszenia opanowane są przez ludzi
    z odpowiedniej nomenklatury, gdzie ręka rękę myje itp. itd. no...
    wiesz o co chodzi, co ja Ci będę wyjaśniał.
    Zapłacisz odpowiednią składkę - powiedzą Ci ile - wyślą Cię na
    zawody i wsio. Złożysz podanie, odbierzesz pozwolenie, kupisz
    broń gdzie Ci polecą.

    > Gwoli ścisłości - chodzi mi o broń krótką na amunicję ostrą.

    Domyślam się, że nie chcesz broni do strzelania do rzutek :))
    Jak rzekłem wcześniej - dziś prawie każdy model broni jest
    i ze sportowym kalibrem. Rewolwery, pistolety, karabinki co tylko
    dusza zapragnie :))
    A i amunicja jest parę razy tańsza, więc tak bardzo nie boli jak się
    chce postrzelać.

    pozdrawiam
    Arek

    --