  • Data: 2002-11-03 22:09:31
    Temat: Re: Pozwolenie na broń
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    news:slrnasaj76.ogg.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Hmmmmmmmmm, ciekawe... Ale czekaj - dostajesz wtedy pozwolenie na broń
    sportową
    > (żebyś mógł sobie z nią na zawody pojechać), czy jak...

    Nie - w podaniu piszesz że jest Ci potrzeba do osiągania wyników lepszych
    niż to możliwe z broni klubowej.
    ;)

    > No i co rozumiesz przez
    > to, aby zapłacić komu trzeba - czyli dać w łapę urzędnikowi decydującemu o
    > przyznawaniu pozwoleń?

    Ech nie, kolega zapewne mówi o opłaceniu się klubowi który Ci rekomendację
    wystawia i tak dalej -
    zależy od klubu, ja nic takiego nie robiłem.
    ;)

    > To po co wtedy przekręt z klubem?

    Należysz do klubu, startujesz w zawodach, broń potrzebujesz do doskonalenia
    umiejętości strzeleckich.
    ;)

    > Gwoli ścisłości - chodzi mi o broń krótką na amunicję ostrą.

    Domyślam się.
    ;)

    Zapisz się na listę mailingową "broń palna" na www.bronpalna.netla.pl - tam
    się dowiesz jak to z klubami we Wrocku wygląda.
    (Ogólnie kiepsko).