  • Data: 2016-01-17 14:12:21
    Temat: Re: Pozwanie przedsiebiorcy a wlasciwosc miejscowa.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za zwrócenie uwagi, przeoczyłem w uzas. "powód nie prowadzi" i z rozpędu
    przeczytałem "pozwany nie prowadzi", mea culpa.
    To sprawa konsumenta przeciw przedsiębiorcy, który to przedsiębiorca odmówił
    przyjęcia zwrotu towaru argumentując, że przecież... wystawił powodowi fakturę vat i
    wobec tego zdaniem pozwanego nie obowiązują przepisy o zakupach konsumenckich na
    odległość.
    Do tej pory uważałem, że sądem właściwym miejscowo w sprawach z powództwa konsumenta
    przeciw przedsiębiorcy jest sąd właściwy miejscowo dla konsumenta.

    -----

    -----
    zamieszkania pozwanego znajduje się w Yyy, właściwym miejscowo jest SR w Yyy.