  • Data: 2008-03-05 07:21:43
    Temat: Re: Pozew w postępowaniu uproszczonym
    Od: " Ernest J." <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chwilka... moze zacznijmy od wyjasnienia czego Ty sie tym pozwem
    > domagasz i na jakiej podstawie. Poza tym jestes tu konsumentem czy
    > przedsiebiorca?

    Dzieki za odzew.
    Jestem konsumentem - ktory kupil uzywany sprzet AGD z pisemna gwarancja.
    Okazal sie on niesprawny, wiec go zwrocil do naprawy - termin naprawy minal -
    a sprzedwaca zwodzi mnie.

    Czego sie domagam - chce otzrymac pelnowartosciowy sprzet za ktory zaplacilem
    - na podstawie udzileonej gwarancji.

    Przedsiebiorca ten postapil identycznie z kilkoma innymi osobami - nigdy nie
    oddal pieniedzy ani nie zwrocil naprawionego sprzetu (jakby to powiedziec
    przywlaszczyl sobie sprzet (uszkodzony) po uplywie terminu gwarancji.

    pozdr.