  • Data: 2002-04-15 19:25:56
    Temat: Re: Pozew - prosze o pomoc
    Od: <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.44.0204152112260.2048-100000@localho
    st...

    > Według miejsca zamieszkania pozwanego, chyba że co innego wynikało z
    > umowy.

    Rozumiem ze sad cywilny

    > Postępowanie gospodarcze jest właściwe tylko jeśli obie strony są
    > przedsiębiorcami (więc odpada, chyba żeby ta osoba fizyczna prowadziła DG
    > i roszczenie powstało w związku z nią).

    Jest to tryb cechujący się dużym
    > rygoryzmem (celem przyspieszenia postępowania) i ktoś niewprawny może się
    > łatwo potknąć.

    masz na mysli postepowanie gospodarcze czy cywilne?
    na co mam uwazac?

    > Oczywiście że jako spółka.

    rozumiem ze jako powod mam pisac tylko nazwe i adres spolki? a kto moze
    podpisac pozew? moge byc to np. ja-prezes zarzadu??

    jesli mozesz odpowiedz na te pytanka

    dzieki

    \
    piotr