eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy › Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
  • Data: 2014-10-20 22:51:03
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sara" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6d8a2e8d-d246-4f1c-aea8-f75a9bec4c29@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 19:46:52 UTC+2 użytkownik Robert
    Tomasik napisał:
    (...)
    > Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo bylam z
    > nim dwa lata I z nikim innym nie spalam,

    To Ty nie masz wątpliwości. teraz pozostaje przekonać sąd.

    > I mieszkalismy u moich rodzicow gdy zaszlam w ciaze wiec mam swiadkow na
    > to ze mna mieszkal

    To jest jakiś tam argument.

    > I ze zostawil mnie gdy sie dowiedzial o ciazy, juz tak nie chodzi o
    > pieniadze jak udowodnienie mu ze to jego dziecko bo byl chorobliwie
    > zazdrosny, najpierw mieszkalismy razem w anglii ale ze byl zazdrosny o
    > mojego bylego partnera to poprosil mnie bym wracala z nim do
    > polski, no a ja by mu udowodnic ze kocham tylko jego zostawialam prace
    > dom w anglii I wrocilam tutaj dla niego no ale jak widac nie
    > bylo warto, bo nawet bedac tutaj ze mna I mieszkajac u moich rodzicow
    > twierdzi ze nie jest pewien czy to jego dziecko...

    Na to już nic nie poradzę. Nie wiem skąd jego niepewność wynika i na ile ma
    racjonalne podstawy. Mozna zrobić badania DNA, ale zdaje się, że dopiero po
    urodzeniu dziecka.