eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy › Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
  • Data: 2014-10-21 14:13:06
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: sara <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty to Robercie taki zawsze rozczulająco dobrodusznie naiwny :)
    >

    > A to przecież najzwyklejsze trollowanie.
    >

    > p. m.

    czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
    Nie mam 15 lat by bawic sie w jakies glupoty na forum I czytac pozniej jakies brednie
    coniektorych ludzi tutaj
    Zaczynajac temat mialam nadzieje ze ktos normalny I powazny sie wypowie w tej sprawie
    bo ja sama nie wiem jak to sie wszystko odbywa tymbardziej w polsce bo po skonczeniu
    szkoly wyjechalam do Anglii I tam mieszkalam 9 lat wiec prawo polskie jest mi obce
    wrocilam tutaj dla osoby ktora uwarzalam ze mnie kocha I zaslepiona miloscia chcialam
    tego dziecka wiec teksty typu trzeba bylo myslec wczesniej coniektorzy moga sobie
    zachowac dla siebie bo ciekawa jestem czy wy tak wszystko robicie przemyslanie I czy
    ktokolwiek z was doswiadczyl czegos takiego jak milosc
    To ze napisalam na poczatku co moj byly narzeczony robil po ty bym zaszla w ciaze
    bylo tylko po to by przedstawic iz nie byla to wpadka z pierwszym lepszym kolesiem
    tylko zamierzony cel z jego strony na ktory ja sie zgodzilam wierzac ze mnie kocha...
    Ale juz sobie daruje to forum bo widze ze tu tylko banda dzieci ktorzy maja radoche z
    wysmiewania sie z kogos nie znajac wogole osoby a takze dogryzania jak tylko sie da,
    widze ludzie nie macie swojego zycia tylko zyjecie hejtowaniem na forach I z tego co
    widze macie z tego niezmierna przyjemnosc
    Co do czyjejs wypowiedzi ze ja zadam odpowiedzi to sprostuje ze poprosilam o pomoc I
    z gory podziekowalam za odpowiedz
    Kilku normalnym osobom dzieki za odpowiedzi a reszcie dzieciuchow zycze jak najlepiej
    I przede wszystkim tego by spotkalo ich w zyciu cos pieknego ze nie beda musieli
    siedziec przed monitorem I wyszukiwac sobie tematow na forum by miec jakas rozrywke z
    dogryzania ludziom
    pozdrawiam serdecznie ;)