eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy › Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
  • Data: 2014-10-20 20:50:42
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-20 o 20:26, sara pisze:
    > Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi
    > napisac nie docinajac!
    Po to tu jesteśmy. No na tym forum. Żeby pomagać. Zwłaszcza w
    prawidłowym trzymaniu nóg :->

    > Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo
    > bylam z nim dwa lata I z nikim innym nie spalam, I mieszkalismy u
    > moich rodzicow gdy zaszlam w ciaze wiec mam swiadkow na to ze mna
    > mieszkal
    To źle! Bywały przypadki zajścia w ciążę przy wycieraniu się tym samym
    ręcznikiem, albo siadaniu na tym samym krześle, więc mieszkanie z kimś
    jeszcze, poza samym chłopakiem, może budzić w sądzie poważne
    wątpliwości. Ba! W historii notowany był przynajmniej jeden przypadek
    niepokalanego poczęcia, więc proponuję przypomnieć sobie, czy nie miała
    Pani przypadkiem objawienia - to może być zresztą skuteczna obrona Pani
    narzeczonego.

    > I ze zostawil mnie gdy sie dowiedzial o ciazy, juz tak nie chodzi o
    > pieniadze jak udowodnienie mu ze to jego dziecko bo byl chorobliwie
    > zazdrosny, najpierw mieszkalismy razem w anglii ale ze byl zazdrosny o
    > mojego bylego partnera to poprosil mnie bym wracala z nim do polski, no
    > a ja by mu udowodnic ze kocham tylko jego zostawialam prace dom w anglii
    > I wrocilam tutaj dla niego no ale jak widac nie bylo warto, bo nawet
    > bedac tutaj ze mna I mieszkajac u moich rodzicow twierdzi ze nie jest
    > pewien czy to jego dziecko...
    Proponuję znaleźć w necie wzór pozwu i to wszystko dokładnie opisać. W
    pozwie im więcej szczegółów tym lepiej. Ważne są drobiazgi:
    częstotliwość stosunków, czas trwania, statystyki pozycji, jak wysoko
    kazał podnosić nogi i pod jakim kątem w nomen omen stosunku do podłoża
    itd, itp.

    Maciek