    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew cd.
    Date: Fri, 24 Nov 2017 10:36:04 +0100

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości
    >Słusznie czy niesłusznie, pozew wysłany na niewłaściwy adres został
    >odebrany.

    Przez wszystkich sasiadow ? :-)

    >I teraz się dopiero zaczyna. W pozwie powódka domaga się "usunięcia
    >niezgodności między stanem prawnym ujawnionym w księdze wieczystej a
    >rzeczywistym stanem prawnym" poprzez zwiększenie powierzchni jej
    >mieszkania (i procentowego udziału w części wspólnej) o powierzchnię
    >tarasu.

    >I w tym celu pozwała do sądu wszystkich sąsiadów (właścicieli
    >mieszkań w tej kamienicy).
    >Nic z tego nie rozumiem. Nic.

    Chce miec wiekszy udzial we wspolnocie ?
    Sama niewiele zdziala, moze pogadac z sasiadami popytac o co tu chodzi
    ... i wybadac gdzie sie grupa zdobywajaca wladze buduje :-)

    >Znaczy nie, rozumiem kwotę, jaką adwokat chce za prowadzenie sprawy
    >przeciw tej pani, a jest to kwota ogromna.

    Poszukac tanszego ?
    Sprawa powinna byc prosta - albo sie tarasu nie wlicza, albo sie
    wlicza.
    Choc moze u nas jak zwykle - nie wiadomo :-)

    >Naprawdę można pozywać sąsiadów o takie rzeczy?

    Ja tam nie wiem ... ale moze jednak kogos pozwac trzeba, a kogo, jak
    nie wszystkich sasiadow ?
    Pytanie czy lokatorzy nie powinni wynajac adwokata na koszt wspolnoty
    ... a potem pani bedzie jeszcze placila do wspolnoty skladke wieksza o
    nowy udzial.

    Albo sie doczytac, w ramach wspolnoty skorygowac niezgodnosci ...
    wszystkim tarasowowiczom :-)

    >Jako bonus - pomiędzy datą pozwu a datą jego odebrania właściciel
    >jednego z mieszkań się zmienił, pozwany jest oczywiście poprzedni i
    >co tym zrobić, to nie mam pojęcia jeszcze bardziej...

    To moze adwokat wie co robi, jesli trzeba bedzie dziesiatek rozpraw na
    takie sprawy :-)

    Wiadomo kto pania reprezentuje? Moze jakis prawnik w rodzinie ...
    znalazl sposob na zarobek.

    J.