    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powszechny spis a grzywna
    Date: Thu, 24 Mar 2011 08:53:29 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 09:41:39 +0100, Marzena napisał(a):

    > Ja założyłam DG w styczniu tego roku i też miałam skrzynkę zapchaną tego
    > typu ofertami. Tylko, że to chyba raczej nie GUS, a oficjalny rejestr
    > założonych DG.

    Nic nie trzeba kupować czy sprzedawać (a rejestru jeszcze nie ma), po
    prostu na stronie GUS jest wykaz przedsiębiorców -- do obejrzenia dla
    każdego.

    > W Gdańsku na stronie UM jest oficjalny wykaz założonych
    > firm. Sprawdzałam, znalazłam i siebie i moje koleżanki, które też
    > założyły firmy. Obrotny pracownik banku czy doradca podatkowy tez może
    > szukać tu klientów, bierze dane i wysyła ofertę. W samym druku EDG-1
    > jest wyraźnie zaznaczone, które pola będą upubliczniane.

    Co ciekawe już 1 lipca 2011 r. ma wystartować taki internetowy "KRS dla
    DG". Wówczas w ogóle krycie się straci rację bytu (wreszcie).

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl