  • Data: 2004-03-23 10:51:50
    Temat: Re: Potyczki z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym
    Od: "remeeq" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    art 778 k.c. - kary za przejazd przedawniają się po roku.

    Fakt mataczenia przez kanara zgłosiłbym na policję, choć teraz to już jest
    musztarda po obiedzie. Chyba, że jakiś ciećwierz znowu wykorzystał Twoje
    dane ( i to te poprawione) ale tam, gdzienie ma Twojego podpisu, takim
    świstkiem MPK może się jedynie podetrzeć.

    Zgosiłbym na policję fakt popełnienia przestępstwa. Oni beda musieli
    udowodnić ci winę, a nie Ty swoją niewinność.