  • 1. Data: 2004-05-24 20:44:04
    Temat: Potrzebna porada....
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    Mam taki problem ... mamy w skole kiepskiego nauczyciela infy ... i
    wychowawchyni poprosi dyrke zeby go "wymienila" na nowczy model .... jest
    tylko problem ...za bardzo nikt nie bedzie chcial wejsc na te stanowisko
    .... wiec moze by tak wziac studenta na "praktyke" ...napewno bylby znacznie
    lepszy od wiekszosci nauczycielow jacy by sie zglosili no ale ..... jak to
    jest z tym prawem ..czy student bez magistratu moze uczyc w szkole średniej?
    czy jest moze taka mozliwosc w ramach jakiegos programu typu "pierwsza
    praca" albo tym podobne ?
    za wszelka pomoc wielkie THX !

  • 2. Data: 2004-05-24 20:57:02
    Temat: Re: Potrzebna porada....
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c8tmrc$56e$1@atlantis.news.tpi.pl>, Miedziu wrote:
> [...]
    > czy jest moze taka mozliwosc w ramach jakiegos programu typu "pierwsza

    Zastanówcie się czy by nie wymienić nauczyciela polskiego.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 3. Data: 2004-05-24 21:06:12
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    > Zastanówcie się czy by nie wymienić nauczyciela polskiego.
    >
    > Renata

    Nie ..od polskiego jest bardzo fajna :>>

    Ale taka uwaga jest troche nie tentego ... w naszej konstytucji szkoły
    możemy "wymieniać" nauczycoeli ale dopiero jak jest 2/3 szkoły za ... w tym
    przypadku jest prawie 100 % !!!

  • 4. Data: 2004-05-24 21:59:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Miedziu" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ..od polskiego jest bardzo fajna :>>

    ALe kiepsko uczy, sadzac po twojej polszczyznie. A co to jest ironia
    wypowiedzi i jak ja rozpoznac tez nie nauczyla.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2004-05-24 22:15:26
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    > ALe kiepsko uczy, sadzac po twojej polszczyznie. A co to jest ironia
    > wypowiedzi i jak ja rozpoznac tez nie nauczyla.

    Heh moze uczyla, ale ja sie nie chcialem uczyc :P I wcale kiepsko nie uczy,
    bo jest jedną z najlepszych w Polsce :P !

  • 6. Data: 2004-05-24 22:57:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > bo jest jedną z najlepszych w Polsce :P !

    A na jakiej podstawie tak twierdzisz?

  • 7. Data: 2004-05-24 22:58:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miedziu" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Prawo określa, kto może uczyć w szkole. Student może mieć praktyki, ale
    sam nie może w wówczas uczyć. Tak więc musicie znaleźć jednak osobę
    posiadającą uprawnienia. Zresztą to raczej problem dyrekcji szkoły.

  • 8. Data: 2004-05-24 23:36:03
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Miedziu wrote:

> [...]
    > czy jest moze taka mozliwosc w ramach jakiegos programu typu "pierwsza

    Zapomnij.
    Nie przejdzie.

    Jedyna rzecz, która by przeszła, to złapanie jakiegoś studenta, który
    akurat szuka szkoły do zrobienia praktyki w ramach przygotowania
    pedagogicznego.
    Wówczas może parę lekcji byście z nim mieli.

  • 9. Data: 2004-05-25 05:22:18
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    > Prawo określa, kto może uczyć w szkole. Student może mieć praktyki, ale
    > sam nie może w wówczas uczyć. Tak więc musicie znaleźć jednak osobę
    > posiadającą uprawnienia. Zresztą to raczej problem dyrekcji szkoły.

    No tak to jej problem, ale my chcemy pomoc bo nie chcemy miec nastepnego
    "informatyka"

  • 10. Data: 2004-05-25 05:24:54
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

> [...]
    > akurat szuka szkoły do zrobienia praktyki w ramach przygotowania
    > pedagogicznego.
    > Wówczas może parę lekcji byście z nim mieli.

    Czyli tak z 4 lub 8 praktykantów w roku by przyłaziło.... hmm ale to tylko w
    ramach pedagogiki? :<<