  • Data: 2003-12-08 14:54:36
    Temat: Re: Potrącenie - co robić
    Od: "magic" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Policjanci nic takiego nie dają do podpisania. Dowiedz się jak bardzo były
    > nietrzeźwe;)

    Próbuję ustalić co to mogło być za oświadczenie - przekazałem jak im
    tłumaczył policjant.
    Komentaże proponuję zostawić dla siebie - sytuacja ta wcale nie jest
    zabawna - byłem świadkiem zdarzenia. Nie życzę takich przejść.

    > nie
    >
    > Fakt. Jesteś słabo zorientowany.

    I dlatego pytam osoby, które mogą pomóc.
    Facet powinien zostać ukarany - to że tak mi zależy to dlatego, że widziałem
    zdażenie i wierzcie mi -TO BYŁA JEGO WINA !!!