  • Data: 2003-12-08 14:57:29
    Temat: Re: Potrącenie - co robić
    Od: "magic" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lewym pasem czyli tym który był *najbliżej* tego
    > chodnika_wysepki z której to "wylazły" te wypite
    > i rozbawione "święte krowy"?. Przecież one mu
    > prawie weszły na bok samochodu czyli z "ułańską
    > fantazją" (zastrzeżoną dla mężczyzn!) zrobiły to
    > w ostatniej chwili gdyż w innym przypadku wpadły
    > by pod przód samochodu! Niech się cieszą, że żyją,
    > a kierowcy niech kupią koniak za zmarnowany wieczór.

    szły W STRONĘ WYSEPKI !!!!!!! - zdążyły uciec sprzed zderzaka.
    Z twoich słów wynika, ze jesteś prawie takim samym gnojem co ten kierowca -
    gratuluję!
    Tak się składa, ze widziałem to zdarzenie i jak czytam takie teksty jak twój
    to się gotuję.

    > Gdyby jechał wolniej uderzyłby przodem samochodu.
    > Brałeś to pod uwagę?

    Mam dziękować Bogu ,że tylko je poturbował ???!!!! - stary !!!!! chyba
    kiedyś straciłeś prawko za takie numery

    > Na szczęście ta nietypowa sytuacja z deprymowała
    > te dziewczyny i nie kłóciły się. Miały szansę pojechać
    > na izbę wytrzeźwień. :)

    > Więcej samokrytyki i realnego spojrzenia na sytuację.
    > "Mieszaj" dalej to może dziewczyny załapią się na
    > Sąd Grodzki za spowodowanie zagrożenia w ruchu
    > drogowym?. LOL

    Dociekanie sprawiedliwości to "Mieszanie" ?
    Bez komentaża !!!