    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Tue, 12 Dec 2023 14:08:20 +0100
    <n39bN.12619$iIT1.10764@fx15.ams1> <ukla39$g84$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <i0vbN.215$OQm8.111@fx13.ams1> <ukme7u$83v$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <DzzbN.3273$4cG4.2866@fx11.ams1>
    <1srccxycs0buk$.1cf2zz8hjzzf0$.dlg@40tude.net>
    <ukqibn$776$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <bjhd01njvkl4$.1bw5rqgbz6yyg.dlg@40tude.net>
    <ukssva$14l$3$Shrek@news.chmurka.net> <jUtcN.10$Xs07.3@fx06.ams1>
    <uku8av$ng7$1$Shrek@news.chmurka.net> <57ycN.5$N2w8.2@fx07.ams1>
    <1bqiopfc5gkf7$.176kl9s4clmvd.dlg@40tude.net>
    <RfPcN.1118$aZie.564@fx11.ams1>
    <1...@4...net>
    <NPNdN.463$ogWb.118@fx14.ams1>
    <16csmvojbnfpm.7qs48mqolxpl$.dlg@40tude.net>
    <59YdN.2642$woU1.1638@fx13.ams1>

    On Tue, 12 Dec 2023 12:14:57 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Widocznie sens ograniczony. Najpewniej ekonomiczny.

    No - działki w Warszawie drogie, i czesto ich po prostu nie ma.

    Trzeba kombinowac z włascicielami.
    A budynków wysokich pełno.
    Mają prąd, telefon ...

    -tree-at-old-choa-chu-kang-road/

    > Nie ma tego za dużo. Zasadniczo to kojarzę tylko to powyżej, pewnie bo
    > znam te okolice.

    Sami piszą, ze niedużo.

    > Nie wiem, ale nic innego do głowy mi nie przychodzi. Opadów 5x więcej
    > (objętościowo) niż w Polsce.

    Deszcz w Polsce telefonów nie wyłącza.

    > Jak jest w zakresie pico to pokazuje, że mocy. Przy femto już na żółto.

    Ale ciagle działa.
    Choc w sumie ...1uV czulosci na 75 ohm .. tez fW ...

    sygnal na falach srednich jakis mocniejszy, skoro odbiorniki
    detektorowe działały :-)

    J.