    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Fri, 1 Dec 2023 09:08:33 +0100

    On Thu, 30 Nov 2023 19:12:15 +0100, Shrek wrote:
    > Robert kiedyś wyłuszczał kiedy warto szukać a kiedy nie.
    >
    > Jak myślicie - doszli do wniosku że nie warto szukać, czy po prostu
    > mieli w d4? Wychodzi na to że miała cały czas włączony telefon... Mogli
    > sprawdzić choćby z grubsza po BTSach - przecież nie była ukryta pod
    > ziemią, tylko była na widoku więc jakby wiedzieli +/- 300m to by
    > znaleźli, czy nie ma takiej możliwości żeby sprawdzić na szybkości?
    >
    > I moje pytanie - ojciec twierdzi że czekał godzinę na przyjęcie
    > zgłoszenia - myślicie że nagranie z poczekalni się ostanie, czy się
> [...]

    Prokuratura prowadzi sprawe o nieumyslne spowodowanie smierci ... i
    co, policjantów bedzie oskarzac ? :-)

    No coz - na sekcje trzeba bedzie poczekac, z pół roku pewnie,
    moze jakies narkotyki, moze wylew.

    A policjanci pewnie wszystko po kolei:
    -najpierw nie ma dyzurnego,
    -potem trzeba poczekac na wlasciwa osobe - chodzi i szuka motocykla,
    to nie moze przyjac zgloszenia :-P

    -potem glupi kwestionariusz - sam wiesz. A moze nie taki glupi.

    -a potem, to w malym komisariaciku to psa moga sprowadzic, a nie
    telefon namierzyc.

    Film z poczekalni moze nie zniknie, no chyba ze brak dyzurnego na
    wejsciu jest naganny. Braki kadrowe, grypa - to rząd winny :-)

    Kiedy patrole poinformowali - kontrola moze ujawni.
    Możliwe, ze "niezwłocznie" - i będa kryci.

    Patrole pewnie nic nie zrobiły, bo na tym etapie to jak szukanie igły
    w stogu siana. No ale przyjely do wiadomosci, to moga powiedziedziec
    ze zwracali uwage, czy nawet "szukali".

    A rodzina/znajomy znalazł ... była gdzies przy drodze od mieszkania do
    przystanku?

    Na koncu zawsze bedzie mozna dop* ministrowi, bo z pis, ale raczej nic
    sie nie zmieni :-)

    J.