  • Data: 2023-12-01 17:22:16
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 10:10, J.F pisze:

    > No bo na ulicy to ktos pomoze :-(

    Albo i nie. Pytanie czemu tego nie sprawdzili. Nie wiem, choć się
    domyślam. Zapewne podstawową przeszkodą było że poszukiwana nie
    przebywała w miejscu zameldowania, no to jak policja miała jej szukać (pdk)?

    > A telefon niekoniecznie pokazuje, bo to mógł byc obszar jednego BTS.
    > Poza tym trzeba miec te dane, a tu jeszcze nikt nie wystąpił, bo jest
    > kwestionariusz do dokończenia.

    Czyli klasyczne "niedasie". Niech zgadnę - na całym komisariacie nie
    było kompetentnej osoby, która by mogła zebrać dane w czasie krótszym
    niż 2 godziny?

    > Nie wiem jak w NS, ale w reszcie kraju ... norma?

    No oczywiście że norma. Tylko w przypadku zajebanego moto było
    tłumaczone że sprawa może poczekać. Jak widać każda może poczekać...
    Przecież inaczej obywatele jeszcze gotowi pomyśleć, że te kulsony to
    czekają żeby obywatelom w potrzebie pomóc.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!