  • 41. Data: 2003-11-18 16:01:54
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>
    news:bpdfgi$1c8f$1@news2.ipartners.pl...
    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpdf0q$h5r$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > odniosłes się do tego czyj jest ogródek, a nie czyj jest krasnal

    ? co?

    > więc łaskawie skoro krasnal jest twój
    > i chcesz żeby twój pozostał
    > nie wściubiaj go do czyjegos ogrodu
    > bo nie dość że wystawisz go na widok publiczny
    > (co może wiązac się z pośmiewiskiem)
    > to ci go jeszcze ptaki obsrają
    > [tren R]

    Próbujesz ZAWŁASZYĆ miejsce publiczne?
    Na to też jest paragraf. :)
    Grupa Dyskusyjna nie jest "czyjegos ogrodem"
    \|/ re:

  • 42. Data: 2003-11-18 16:02:32
    Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl>

    wydawało się że <Jacek (b)> miał rację
    <news:bpdf7t$61c$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

    > Przepraszam, czy ty sam ze sobą rozmawiasz i ostro dyskutujesz? - tak
    > wynika z postu powyżej - stawiasz jakąś tezę, a w drugim poście sobie
    > odpowiadasz... chyba że ktoś sobie jaja robi.

    ty nigdy ze soba nie gadasz?

  • 43. Data: 2003-11-18 16:11:28
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdfph$jot$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Próbujesz ZAWŁASZYĆ miejsce publiczne?
    > Na to też jest paragraf. :)
    > Grupa Dyskusyjna nie jest "czyjegos ogrodem"

    jesli ktoś próbuje coś tu zawłaszczyć to tylko ty
    i pierwszy wyrzekłes sakramentalne:

    więc jest niczyim ogródkiem?
    to brzmi jeszcze lepiej.
    chcesz jakiegoś krasnala robaczku?

    --
    Ludzie współcześni stworzeni są do narzekania.
    Z całego Achillesa widzą tylko piętę.

    M.von Ebner-Eschenbach

  • 44. Data: 2003-11-18 16:16:59
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <tren R> miał rację
    <news:bpdg44$1cpn$1@news2.ipartners.pl> ale:

    errata

    > i pierwszy wyrzekłes sakramentalne:
    "póki co - nie jest Twoim ogródkiem"

    --
    Miejcie odwagę posługiwać się rozumem.

    Immanuel Kant

  • 45. Data: 2003-11-18 16:20:41
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek (b)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > wynika z postu powyżej - stawiasz jakąś tezę, a w drugim poście
    > sobie odpowiadasz... chyba że ktoś sobie jaja robi.

    Nie. Nie rozmawiam sam ze sobą.
    Któryś użytkownik (nie chce mi się dochodzić - który)
    z adresu: NNTP-Posting-Host: 217.153.29.41
    porzez: X-Complaints-To: a...@i...pl
    prubuje nieudolnie "podrobić podpis"
    ŁAMIE PRAWO.
    \|/ re:

  • 46. Data: 2003-11-18 16:26:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    cbnet rzecze:
    > Pulikacje na grupie dyskusyjnej sa forma wymiany informacji wsrod
    > uzytkownikow grupy dyskusyjnej.

    I wszystko na temat. Nie jest to twórczość.
    Cała reszta to bzdury.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 47. Data: 2003-11-18 16:27:27
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]
    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpdfph$jot$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > jesli ktoś próbuje coś tu zawłaszczyć to tylko ty

    Czy ja pisząc na Grupę Dyskusyjną
    wścibiam nos do czyjegoś ogrodu?
    Czy z publicznego ogrodu wolno kraść??
    \|/ re:

  • 48. Data: 2003-11-18 16:30:59
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdgso$nkf$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Nie. Nie rozmawiam sam ze sobą.
    > Któryś użytkownik (nie chce mi się dochodzić - który)

    jakby to było takie trudne.

    > z adresu: NNTP-Posting-Host: 217.153.29.41
    > porzez: X-Complaints-To: a...@i...pl
    > prubuje nieudolnie "podrobić podpis"
    > ŁAMIE PRAWO.

    przy okazji.
    dlaczego nie moge sobie wybrac nicka ksRobak?
    [zdaje sie że uderzyłem w jakąs czułą strunkę}

    --
    Na końcu swojego życia pomyślisz sobie, w jaki sposób mogłeś przeżyć
    każdy miniony dzień. Wtedy jednak nie będziesz mógł cofnąć czasu.

    Marek Aureliusz

  • 49. Data: 2003-11-18 16:31:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    ksRobak rzecze:
    > Pisząc, że post nie stanowi własności autora - KŁAMIESZ.

    Nawet list stanowi własność tego kto go otrzymał, a nie autora.
    Co do postu to nie jest przejawem działalności twórczej, nie podlega
    więc prawu autorskiemu.

    > Pisząc., że mącę ludziom w głowach - stosujesz
    > bezpodstawne pomówienie.
    > Za to powyżej jest już artykuł. Jesteś przestępcą wobec prawa.

    Jak chcesz obronić swoje debilne zarzuty w sądzie to tu masz
    moje dane http://www.elita.pl/arek/o_mnie.html

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 50. Data: 2003-11-18 16:32:38
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bpdgso$nkf$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > Nie. Nie rozmawiam sam ze sobą.
    > Któryś użytkownik (nie chce mi się dochodzić - który)
    > z adresu: NNTP-Posting-Host: 217.153.29.41

    Czy mógłbyś to przetłumaczyć z "polskiego na nasze"?.

    > Nie. Nie rozmawiam sam ze sobą.

    To rozumiem.

    > Któryś użytkownik (nie chce mi się dochodzić - który)

    To również rozumiem.

    > z adresu: NNTP-Posting-Host: 217.153.29.41

    Także zrozumiałe.

    > porzez: X-Complaints-To: a...@i...pl

    Także zrozumiałe.

    > prubuje nieudolnie "podrobić podpis"

    Tu zaczynam się gubić. Kto i gdzie *próbuje" ?

    > ŁAMIE PRAWO.

    Coś krzyczysz, ale jak to się ma do powyższego?.

    > \|/ re:

    "RE" oznacza odpowiedź, ale te "patyki" i
    dwukropek zmieniają tego znaczenie. Na
    co?, nie wiem.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie ważne czy jesteś bogaty czy nie, o ile możesz żyć wygodnie i