  • Data: 2005-11-17 08:59:40
    Temat: Re: Posiadanie nieruchomosci przez obcokrajowca
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może.

    > Może nabyć, ale musi posiadać zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i
    > Administracji.

    To zależy co kupuje. Kupiłem działkę na spółkę z żoną (cudzoziemka spoza UE,
    brak polskiego obywatelstwa). Działka w strefie nadgranicznej, kłopotów nie
    było żadnych, poza komentarzami brata ("znowu kawał polskiej ziemi poszedł w
    obce ręce":). Ale przy wiekszych nabytkach wszystko jest bardziej skomplikowane.

    I tak przyjdzie, ale nie będzie się kierował narodowością. Zabierze wszystko,
    Polakom równierz :).

    Pozdrawiam

    Czapla